Scenă hilară pe calea ferată: șef de tren uitat pe peron, pasager în trenul concurenței ca să-și prindă garnitura

Incident feroviar neobișnuit: „Trenul fără naș” între Bușteni și Azuga. Șef de tren uitat pe peron
Un incident neobișnuit a avut loc miercuri după-amiază pe ruta București – Brașov, unde un tren al operatorului național CFR Călători a plecat din gara Bușteni fără șeful de tren la bord.

Trenul Regio 16003, care a plecat din Gara de Nord la ora 13:22 și trebuia să ajungă în stația CF Brașov la ora 16:00, a părăsit stația Bușteni în jurul orei 15:15 fără avizul de plecare din partea personalului autorizat.
Surse din cadrul operatorului feroviar de stat au declarat pentru Club Feroviar că șeful de tren a venit la Biroul de Mișcare din stație și a spus că fără semnalul regulamentar de plecare garnitura a fost expediată .
Pe peron au rămas atât călători care intenționau să urce, cât și angajatul feroviar responsabil.
În lipsa acestuia, trenul a fost nevoit să staționeze la următoarea oprire, în Azuga. Conform procedurilor feroviare, trenurile nu pot continua deplasarea fără șeful de tren, responsabil cu siguranța și buna desfășurare a călătoriei.
Pentru a remedia situația, șeful de tren a fost nevoit să ia o garnitură aparținând operatorului privat Transferoviar Călători – trenul Regio 10023 – care circula în aceeași direcție.
Acesta a ajuns astfel la Azuga și s-a reîmbarcat în trenul CFR, care și-a reluat parcursul cu o întârziere de 13 minute.
În cele din urmă, potrivit datelor publice furnizate de Compania Națională de Căi Ferate CFR SA, trenul Regio 16003 a ajuns în stația Brașov cu o întârziere totală de 19 minute față de ora prevăzută în livretul de mers.