O firma de marketing printre ai carei clienti se afla Facebook si Google a admis ca spioneaza telefoanele clientilor spre a le plasa reclame personalizate
O firma de marketing printre ai carei clienti se numara Facebook si Google a recunoscut ca asculta microfoanele smartphone-urilor utilizatorilor si apoi plaseaza reclame pe baza informatiilor captate, scrie cotidianul The New York Post.
Cox Media Group, conglomeratul de stiri de televiziune si radio din SUA, a recunoscut intr-un pachet de prezentare catre investitori ca software-ul sau „Active Listening” utilizeaza inteligenta artificiala pentru a „capta date in timp real privind intentiile prin ascultarea conversatiilor noastre”.
„Agentii de publicitate pot asocia aceste date vocale cu date comportamentale pentru a viza consumatorii din piata”, a scris compania in pachetul de prezentare.
CMG a mentionat in pachet ca consumatorii „lasa o urma de date bazata pe conversatiile si comportamentul lor online” si ca software-ul alimentat de AI colecteaza si analizeaza respectivele „date comportamentale si vocale din peste 470 de surse”.
Toti agentii de publicitate trebuie sa respecte toate legile si reglementarile aplicabile, precum si politicile noastre Google Ads, iar atunci cand identificam anunturi sau agentii de publicitate care incalca aceste politici, vom lua masurile corespunzatoare”, a declarat un purtator de cuvant al Google.
Meta, compania mama a Facebook si Instagram, a recunoscut ca examineaza CMG pentru a vedea daca a incalcat oricare dintre termenii sai de serviciu.
„Meta nu utilizeaza microfonul telefonului dvs. pentru reclame si am vorbit public despre acest lucru de ani de zile”, a declarat un purtator de cuvant Meta pentru The Post.
Citeste mai multe AICI