12 trenuri noi de la Alstom au intrat în flota CFR Călători. Rutele pe care vor circula

CFR Călători a ”câştigat” alte 12 rame electrice din cele 37 contractate de Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) cu Alstom, care vor deservi patru rute de serviciu public, respectiv Bucureşti Nord – Suceava, Bucureşti Nord – Iaşi, Bucureşti Nord – Galaţi, Iaşi – Cluj Napoca.

„Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că, azi, 15 ianuarie 2024, a primit, de la Bursa Română de Mărfuri, Hotărârea nr. 1/15.01.2025, privind ofertele înaintate de cei doi operatori feroviari – SNTFC ‘CFR Călători’ SA şi SC Transferoviar Călători SRL, cu rezultatul procedurii PR 161/2024 de achiziţie ‘Servicii publice de transport feroviar de călători prin punerea la dispoziţie a materialului rulant nou achiziţionat de ARF, respectiv a trenurilor electrice inter-regionale, denumite RE-IR, destinate transportului interregional feroviar de călători’- CSP-L3”, spune ARF, pe pagina sa de Facebook.

Citește mai mult AICI

About The Author

1 thought on “12 trenuri noi de la Alstom au intrat în flota CFR Călători. Rutele pe care vor circula

  1. nu mai mancati Nutela din Hasnaua din fundul curtii
    in primul rand astea sunt trenuri REGIO Range pana la 100 km
    o sa stati cu ele numai prin depouri sa le reparati ,
    cum fac eu cu o masina de tuns iarba recomandat este 1000 m de taioat ea este folosita la 10000 m
    si trebuie reparata de fiecare data acum e varza dupa 3 ani , costa reparatia mai mult decat una secand hand
    daca o duc la service o arunca aia la gunoi
    nu sunt trenuri InterCity Alstom TGV ,sau Simens , Talgo
    Trenurile sunt comandate la P E S A Polonia , companie nacionala POLONIA
    nu are nimic comnun cu Alsthom France / Bambardier Canada mai s/au unificat
    primul tren este ansambalt de P E S A cu piese luate de la Fabricile ALSTHOM Polonia fara ISO , fara Licente , fara acordul Francezilor
    Alsthom Coradia se fabrica in Spania iar comanda de 36 de trenuri este petru Luxemburg nu Romania
    de aia nici nu circula tomberonul vostru il dati defect de fiecare data
    un an de zile atia avut negocieri cu Alasthom sa puneti circula si acum circula numai noaptea ca sa nu va Francezii ca il folositi
    in urma negocoeri a ramas ca P E S A sa mute comanda in Germania la fabrica Alsthom din Germania
    daca nu o sa circulati cu DESEURILE P E S A POLONIA
    cautati sa vedeti ca P E S A nu are contract cu Romania comanda de 37 trenuri cum sustineti voi
    multa minciuna in jurul Vostru
    spalari de bani , Polonezii sunt niste escroci , iar daca vine la tine in casa ii dai s amance cand iese afara incepe sa srtige dupa tine ”CURVA – CURVA ” si cand pleac nu pleac cu mana goala fura ca in codru
    m/am convins demult

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *